class="color-gray post-type-text paging-view-more">
본문 바로가기

> 팝송

[스크랩] Bob Welch / Ebony Eyes

 

Ebony Eyes - Bob Welch 
 




Well have you seen that girl

in the corner

저쪽구석에 서있는 저여자를 본적이 있나요?

I"d like to take her out of her chains

그녀를 구속으로부터 풀어주고 싶어요.

Cause if I have my way with you baby

그대가 함께 나의 길을 가준다면

I would be changing your life today

오늘 그대의 인생을 바꿔줄 수 있으니까요




Your eyes got me dreamin

그대의 눈은 나를 꿈꾸듯이 만들었어요.

Your eyes got me blind

그대의 눈은 나를 장님으로 만들었지요.

Your eyes got me hopin

그대의 눈은

That I"ll be holding

당신을 내곁에 꼭 잡아둘거라는

you close mine

희망을 내가 갖도록 해주었어요

(반복)


She was the same

그녀는 수많은 다른 여자들과

as a hundred ladies

다를바 없었지요

But when my eyes

그렇지만 내가 처음 그녀를 보았을때

looked at her I learned

난 알게 되었지요.

That she was keepin a secret fire

그녀는 뭔가 비밀스런 뜨거운 정열을

And if I got real close I"d burn

간직하고 있다는 걸요



So it looked like

그래서 결국엔 내가 아주 천천히

I had to move slowly

다가가야 할것 같았어요

Like a cat at night in the trees

마치 야밤에 나무위에 오르는 고양이처럼 말이죠

Cause I was waiting




for her to show me

The way that she

like her love to feel




Repeat 2times

Ebony eyes, ebony eyes

검은 눈동자, 까만 눈동자의 여인이여

Ebony eyes, ebony eyes

칠흑같이 까만 눈동자를가진 여인이여


  


출처 : 쿤타 킹
글쓴이 : 쿤타킹 원글보기
메모 :